Veckan i revy

Vi startade bloggen i måndags. Vi fick hyffsat många läsare dagen efter, väldigt stolta över det.

Vad gjorde vi onsdags då? Juste, jag gjorde min super-ghetto-beställning på Donken vid Gallerian.

Torsdags? JAG HAR FÖR MIG ATT VI KÖRDE FIRE FLAME SPITTAZ DÅ. Filmen kommer snart upp! Coming soon...

Fredags drack vi hos Fanny i Sockenplan. Sen taggade vi till Donken i Slussen. Som vanligt så stöter jag på bruden som jobbar i kassan #standard

Igår var jag med Ghettothai (ghettogulingen?) och Dell i Skarpnäck på en lokalfest. Det var knappast fest. Helt stelt där. Enda roliga var att jag träffade en gammal klasskompis där och vi satt och prata om allt möjligt.
Men det roliga var när Ameer ma nigga kom dit. Nyktrajävel. Sen taggade vi två till Slussen till Donken #standard
Sen på tuben påväg hem träffade vi på en svart snubbe som vi prata med. Han kanske var 25 eller nåt. Skön som fan. Dock pratade han inte svenska. That what's crackin!
Ha det GHETTOKUL MEDANS! BOYS OCH GEEEEEEEEEEERLS!

Kommentarer
Postat av: Ameer

HAHAHAHAHA ja du var ju skit tankad! Men kul som fan att du fick en tjejs nr men hon gav dig fel nr ;)

2012-01-29 @ 21:28:16
URL: http://swagenefresh.blogg.se/
Postat av: Danneiboyser

Älskar eran blogg! Läser den varje dag, ni är nya med det här men det ni gör är väldigt kul och intressant!

2012-01-29 @ 21:30:07
URL: http://danniboysss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0