Public Service Announcement

Jag heter Sebastian och är 17 vintrar, inte vårar bitch. Vi hade tänkt att att starta en blogg. För att visa hur man man fucking styr en blogg. Jag, Stephan eller de andra som är med i bloggen har erfarenhet av att blogga men vi krossar fortfarande era keffa bloggar. Jag går på hotell- och turismprogrammet i Tyresö Gymnasium, andra året. Det är kul för lärare älskar mig.
Jag har det bra i livet. Sköter ni erat, så sköter jag mitt.
En random sak, vi älskar Willys. WILLYS I ÄLVSJÖ. Men också Vivo i Hagsätra, för de har sjuka extrapriser. Vi kommer ha en spalt som kommer heta "Veckans extrapris". Det kommer aldrig vara på Willys för DE HAR ALDRIG EXTRAPRISER.

Här eldar jag och Stivo (Stephan) upp Willys reklamblad utan extrapriser.
Fuck aina.


Här är jag; Sebbe The Bawz.

Vi kommer gå hårt med bloggen, I promise. Vi kommer krossa er, 'cuz we go haaaaaaaard.
S E BB E, du vet vem de e.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Veckans extrapris <3

2012-01-24 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0