Bitch, I am the birthday kid.

Fyller 18 barre idag och har fått fina presenter av mina föräldrar samt min äldsta bror. Tycker alla ni ska gratta mig if u don't I'll fuck you up. Vi har även fått klagomål på att vi bloggar för lite av mimmi, att vi bloggar för lite? Du ska lyssna noga på oss nu Mimmi.. Vi bloggar när vi vill, hur vi vill och var vi vill. Skriv till henne hur hård och ghetto hon ser ut här! Väldigt fin tjej när hon vill också, ganska ghetto av sig dock.
AT school
MiniMo aka Betongmimmi [BM]. Ha det ghettokul.

Kommentarer
Postat av: Mimmi Aka BM

haha stejvooo, så hård är jag väl inte? :-*

2012-01-24 @ 17:59:21
Postat av: Anonym

Du är stenhård mimmish

2012-01-24 @ 18:05:03
Postat av: Anonym

Mytto du fyller 17 bajsunge

2012-01-24 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0