Saturday night

Haha såhär brukade vi se ut..
Mitt i natten och orten är ganska död faktiskt. BM här som skriver. Varit lite off ett tag men grabbarna är som vanligt rikskeffa på att blogga. Borde kanske stänga ner skiten? Känns lite så, dem är en skam för bloggvärlden. HÖRDE NI DET GRABBAR?! Nååååja, idag är det lördag. Eller ja snarare var. Fuck it, för mig är det fortfarande lördag. Jag är sjuk men har trotsat det och varit ute iallafall! Alla andra drog från orten och kvar var jag och Sebastian. Efter många om och men lyckades han dra med mig ut och fyfan.. ensam med Sebbe. Haha det är ett äventyr. Den människan är så udda men så jävla fantastiskt. Hör du det Sebbe? I fucking love you man. Så galet mycket respekt för Sebbe som person. Efter några timmars talande och många cancerpinnar senare så drog vi oss båda hemåt. Fan kallt ute ju! Han ligger, sitter, what the fack han nu gör, och kollar på film iallafall och jag ska göra detsamma! Skön kväll. I'm out, hoppas ni haft det ghettokul och inte druckit med måtta! Hon är en riktig svikare. Precis som alla andra jävla fittor.

Kommentarer
Postat av: homo

Asso på riktigt ni börjar bli fett keffa!!! ni lägger inte upp något alls längre, bara skräp! fortsätt som ni gjorde i början av bloggen eller skit i allt...!!!....!!!!....!!!

2012-02-28 @ 20:45:20
URL: http://dadadada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0