Safe House - min vardag

SHO!
Igår var vi, jag Stivo Mimmi Elias och Elvira Foxxx, på bio och såg Safe House. När jag såg den filmen blev jag väldigt rörd. Det kändes som om dom hade gjorde en film om mig. För jag är lika badass som Denzel Washington i den filmen.
Det är min vardag. Att bli jagad av allt och alla. Ingen litar på mig. Varför? CUZ' I'M KEEPIN IT REAL. NAHMEAN?! Jag säger som det är, jag gör det jag vill. Jag skjuter folk fram och tillbaka hela tiden. När jag vaknade idag skjöt jag en snubbe. Ett skott mellan ögonbrynen på han. Och jag blinkade inte ens. Badass mahfucka. Som sagt, keepin it real. Det kanske ser dåligt ut på papper, but a man's gotta do what a man's gotta do.
Fuck, skjöt tre personer nyss. Medans jag skrev det här fucking inlägget. Alla är ute efter mig. Lite blog på skärmen, inget särskilt. Måste gå nu innan deras backup kommer.

HA DET GHETTOKUL BITCHES AND GENTLEMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0