Mission: fucking Impossible - min vardag

Idag, ja IDAG, kom jag hem. Ingen hemma. Jag bestämmer mig för att pumpa hög musik. Inte vilken musik som helst heller. NEJ, FUCKING MISSION IMPOSSIBLE MED TIESTO.
WHY YOU MAY ASK?
För mitt liv är som en actionfilm. Ställer klockan på 6 på morgonen. Snoozar fram till 7. Vaknar då till och inser att jag kommer komma försent till skolan om jag inte jag skyndar mig. SÅ JAG HOPPAR UT GENOM FÖNSTRET MEDANS JAG SÄTTER PÅ MIG MINA KLÄDER, MISSION IMPOSSIBLE STYLE. Badass. Hoppar in i min feta Mercedes-Benz SLS AMG. Kör mot Tyresö.
Aina ligger två bilar bakom, behövs inte fokus för Sebbe skjuter ner dom. Fuck aina bara för att. Allt detta medans jag måste stoppa en atombomb från att slå ner i New York. Svårt, lite jobbigt, stressigt att rädda hela världen kanske du frågar?
NEJ, jag är van. Jag räddar världen varje dag från total förintelse. Cuz I'm the bawz bitch.
Efter det dyker jag upp vid Tyresö Gymnasium vid 8:05. Tio minuter innan jag börjar. Min bil förser mig med den sjukaste swaggern någonsin medans jag kör. Jag kommer in i klassrummet prick fucking 8:15. Swaggin through the roof. Sätter mig längst bak i klassrummet med värsta blicken, för jag är farligt badass. Lärarna kallar mig Sebbe The Bawz. Varför? FÖR JAG ÄR SÅÅÅÅ BADASS.
Jag är så badass att de baserat flera filmer på min vardag. De heter något i stil med Mission Impossible. Vet ej exakt då jag har mycket att göra varje dag. Jag är så badass att fucking tranceguden Tiesto har gjort en låt som är sjukt badass bara för mig. Ja du hörde rätt. Tiesto. Din favorits DJ favorits DJ. Ringde han förut och sa "Ey yo Tiesto, I want you to make a fucking song for my regular badass day 'cuz I'm badass". Vad tror ni han sa? "No problem Sebbe, you're the bawz".
Har Tiesto någonsin gjort en låt till dig? NEJ JAG TROR INTE DET. Här är låten.
Här ser ni en bild på Tom Cruise från Mission: Impossible - Ghost Protocol där han har mina kläder på sig. Jag lät han låna dem, för han spelar ju trots allt mig i filmen.
Bitch please, här ser ni bild när jag hoppar ut från fönstret på morgonen.
Storyn jag berättade nyss. Allt hände medans jag lyssnade på låten Tiesto gjorde åt mig. Badass. Bitch please, vem fan tror du att du är?

Ha det fucking ghettokul medans!

Kommentarer
Postat av: Emma Graaaaaaaf

HAHAHAHAHA så är sjuk! HAHAHA dör <3

2012-02-02 @ 18:11:45
Postat av: Emma Graaaaaaaf

du är sjuk* tänkte det stå men okej XD

2012-02-02 @ 18:12:35
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAHHA

2012-02-06 @ 00:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0