Helgen är slut = fuck my life, bitch

Sho, nu är det dags för ett nytt inlägg. DET KUNDE DU INTE SE KOMMA VA? (HRUH)
Så nu, imorgon, börjar den nya veckan. En ny vecka, ny mål, nya saker att se fram emot.
Ni såg det jag skrev nyss. Så skriver folk på vanliga bloggar. BITCH TROR DU DET HÄR ÄR NÅGON VANLIG BLOGG? NO. I DON'T GIVE A FUCK.
Ja såklart den kommer en ny vecka imorgon. DET ÄR FUCKING MÅNDAG DÅ BITCH. Är det något att se fram emot? JA DU KAN JU INTE SE BAKÅT PÅ DET I NULÄGET IALLAFALL SÅ HUR SKA DU HA DET?!

Skitsamma, vi var på fest i fredags. Med vi menar jag mig själv, Stivo, GhettoThai, Abdelkader da terrorizt och Ameer.
FESTEN VAR CRAY. DEN VAR HELT. DEN VAR GALEN. MAN FICK FUCKING RÖKA VART SOM I HUSET. SÅ GALEN VAR DEN. Tills alla blev utkastade för fest hållarens butler kom och kasta ut alla. JA HON HADE EN FUCKING BUTLER, DET VAR RIKA OMRÅDEN. Djursholm, shiet värsta stället. Men fuck it, JAG SNODDE MED MIG ETT GLAS. YEAH BITCH.
Bitches var på mig och Ameer. För de diggade våran rapshit. Min rap och Ameers beatbox. Bitches on our dicks bitch.

Här har ni en bild för ni älskar bilder på oss. Alla langar den där iskalla blicken. Man känner nästan kylan sippra igenom datorskärmen, FACK IT'S THAT COLD.


Och jag har någon nyfunnen kärlek till denna låt. Ens liv känns så mycket mer epic när man lyssnar på den här och går i slow-motion. Kan tänka mig att det är hur fucking epic som helst att lyssna på den medans man skiter. Måste testas någon gång.


Ha det ghettokul medans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0