Gästbloggning

Tjo bloggen. Betongmimmi här, är inte lika ghetto som Sebbe och dem så lär skriva rätt lame. Men är enligt folk tydligen jävligt ghetto iallafall. 16 vintrar, ladyboy så hellre är med grabbarna än tjejerna. Jag hittade mina fina pojkar för ungefär 1 år och 8 månader sedan. Sedan dess har jag varit ghetto. Grapparna som kommer från 124 är dem bästa man kan hitta, mest ghettoaktiga också. Dem gör grejer inga andra ungdomar ens har tanken på att göra. That shit cray. Men en sak som inte är så ghetto med dom och som suger, det är deras bloggning. Brutalt dåligt att starta världens ghettoblogg utan att blogga. Don't you agree?! Skärpning krappar. Det var allt för mig, peace out.

(Mimmi får en miniatyr bild då hon annars fuckar upp hela bloggen / Sebbe the BAWZ)
Betongmimmi i sina farligaste dagar.
Me and Sebbe the Bawz igår på våran galna rundtur in till stan.
Farliga hälsningar från orten! Fuck aina, men framförallt.. Ha det ghettokul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0