Dödsorsak: Niggas in Paris

Jay-Z x Kanye West - Niggas in Paris, var en förra årets bästa låtar, om inte den bästa. Denna låt kommer spelas på min begravning har jag bestämt mig. Den ska spelas när mitt barn föds. Nästa gång jag knullar din bitch. Som min väckarklocka imorgon bitti. När jag sitter på tunnelbanan påväg till skolan imorgon. Varför? CUZ THAT SHIT CRAY.
Idag, 9/2 - 2012 så släpptes videon till denna sjukt sjuka låten. Denna låt kommer gå ner som en av detta decenniets bästa låtar. Den har revolutionerat dynamiken kring musik för evigt. Folk vet inte vad de ska göra när de hör låten. De blir galna, helt cray.

Låten är så sjuk, att första gången de spelade den live så spelade de den en gång. Sen två gånger. Sen tre. Sen fyra. Sen fem. Sen sex. Sen sju. Sen åtta. Sen nio. Sen tio.... I RAD. PÅ SAMMA KONSERT. TIO GÅNGER I RAD. Vilka gör något så sjukt? JAY-Z OCH KANYE WEST. Publiken skriker efter låten.

Videon då? Den är lika sjuklig den. Den är sammansatt av klipp när de spelat den live. Extra effekter och sånt är såklart dit satt i efterhand. Shit, den är galen. GALEN.
Den här videon är inte för de känsliga, inget för de som inte kan motstå tusen hjärtattacker samtidigt. Videon har allt. Den har sexiga, vackra, snygga brudar som hoppar och lever livet som galningar. Inga löjliga tjejer som i alla andra hip-hop musikvideos där de bara gör någon keff lapdance. Här är de galna.
Videon har fucking leoparder. JA LEOPARDER. Revolution bara där. Shit vid ett tillfälle i videon ser man en gubbe i 60-års åldern i publiken. Revolution rakt igenom där. KÄNNER DU NÅGON 60-ÅRING SOM LYSSNAR PÅ KANYE OCH JAY-Z SOM SEDAN GÅR PÅ DERAS KONSERT? That shit cray.
Sen har du Kanye's episka adlibs i videon under Jay's vers, "huuuuh" "naaaah" och "ehhhehhh".
Vid 1:17 ser du hur Kanye revolutionerar dansvärlden med sin episkt sjuka dans. Han skulle kunna mörda en hel armé med den där dansen.

Lägg också märke till Jay's sjuka adlibs under Kanye's vers, "yeaaaaaah", "YEAAAAAAAAAH", "YEUUUUUUUUUUAH", "LET'S GO", "YUUUH", "SO COLD SO COLD", "YEAH YEAUH YEAH LETS GO LETS GO", "GO GO GO GO".

Denna videon har revolutionerat och kommer fortsätta göra det. Årets video 2012 och en av årets bästa låtar 2011.

Här är videon. Behövs inte säga så mycket mer om denna vackert, sjuka badass video.

Ha det ghettokul medans! THAT SHIT CRAY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0