Alla fucking hjärtans dag: Vafuck är den till för?

Låt börja med att säga, NEJ jag har ingen date eller liknande idag. Varför? För ingen har frågat mig, jag har inte heller frågat någon. Men varför bara visa kärlek en speciell dag om året? Visa kärlek varje dag, eller försök åtminstone.
Jag har aldrig haft tur med kärlek tyvärr. Så låt mig visa min definition av alla hjärtans dag:

Så min alla hjärtans dag kommer se ut som en vanlig tisdag. Gå upp runt 7, göra allt shit man gör på morgonen, åka till skolan, vara i skolan, hem, tugga ute i ghettot. Kul? Nej, men kommer du ha mycket roligare?
Även om jag skulle bjuda någon tror jag antingen 1. de redan har blivit bjudna på date (vafuck du nu vill kalla det) eller 2. inte vill gå på "date" med mig och kommer på någon dum bortförklaring eller 3. de går på en date med mig (väldigt orimligt).
Jag är inte negativ, jag är realistisk.
Men om någon nu vill gå på en date med mig förutom de som skriver på bloggen så hittar ni mig här eller på min mobil om ni har mitt nummer!

Ha ghettokul på alla hjärtans fucking dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0